بهترین بازی های پلی استیشن 4

پنجشنبه 16 آبان 1398
18:05
محمد

بدون شک پلی استیشن چهار یکی از پرطرفدارترین کنسول‌های بازی جهان است و هر روز نیز به محبوبیت آن اضافه خواهد شد. به همین خاطر پس از نوشتن مقاله بهترین بازی های اندروید تصمیم گرفتیم نگاهی بیاندازیم به بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 ! با ما همراه باشید:

بهترین بازی های PS4 در سال 2019

در ادامه شما لیستی از بهترین بازی های PS4 در سال 2019 را مشاهده خواهید کرد. در حال حاضر فقط به 10 مورد از بازی‌های این کنسول محبوب اشاره خواهیم کرد اما در آینده حتما این لیست را آپدیت خواهیم کرد.

1- خدای جنگ 4 (God Of War 4)

خدای جنگ 4 آخرین نسخه از سری بازی‌های معروف خدای جنگ است. این بازی توسط استودیو بازی سازی سانتا مونیکا و به سفارش سونی ساخته شده است. شما در این نسخه شاهد ادامه‌ی خدای جنگ 3 می‌باشید که در سال 2010 به بازار عرضه شد.

این سری جدید از بازی یک سافت ریبوت است. سافت ریبوت به بازی‌هایی گفته می‌شود که به طور کامل ریبوت نمی‌شوند و تنها از لحاظ داستانی و فضای بازی آنها تغییر می‌کند. در این سری جدید از بازی گاد آف وار ۴ از دنیای اسطوره‌های یونانی فاصله گرفته و وارد دنیای جذاب اسطوره‌های وایکینگی می‌شویم.

در این سری جدید از بازی مانند بازی‌های دیگر بخش مالتی پلیر را مشاهده نمی‌کنیم و فقط دارای بخش تک نفره است.

از ویژگی‌های جدید این بازی لازم به ذکر است که به نحوه مشاهده بازی به صورت سوم شخص با دوربین متحرک روی شانه اشاره کرد. همچنین بازی دارای المان‌های نقش آفرینی بسیار زیبا و کارآمدی است که گزینه‌های زیادی را برای گیمرها در اختیار قرار می‌دهد و تمامی این موضوعات سبب شده تا بازی گاد آف وار به یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 تبدیل شود.

2- Horizon: Zero Dawn

بهترین بازی PS4 2019

این بازی که اولین بار در سال 2017 و توسط سونی اینتراکتیو اینترتیمنت عرضه شده است، به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 طراحی شده است و به اندازه‌ای قدرتمند بود که توانست به عنوان یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 معرفی شود.

شما در این بازی وظیفه کنترل شخصیت اصلی داستان که دختری به نام الیت است را برعهده دارید. او یک تک تیرانداز ماهر است و در دنیای پر جنب و جوشی که در آن به سر می‌برد باید با موجودات مکانیکی مرموزی بجنگد. شما باید با انجام ماموریت های اصلی و فرعی، داستان بازی را که در یک فضای جهان‌باز پیش می‌رود دنبال کنید.

با استفاده از سلاح‌های دوربرد، نیزه و تکنیک‌های مخفی‌کاری باید به مبارزه با موجودات مکانیکی معروف به ماشین‌ها بپردازد و همچنین از بقایای آن‌ها به عنوان منابع و پاداش‌های جدید بهره‌‌برداری کنند.

این بازی به عنوان اولین بازی در سبک نقش آفرینی برای کمپانی گوریلا گیمز به شمار می‌رود. شما می‌توانید این بازی را در کنسول پلی استیشن ۴ بازی کرده و از وضوح تصویر ۴ کی آن لذت ببرید.

3- Metal Gear Solid 5: The phantom pain

بی‌شک یکی دیگر از بهترین بازی های کنسول پلی استیشن 4 در سال 2019، بازی متال گیر سالید 5 است. کوجیما توانست با خلق یکی از بهترین بازی های کامپیوتری با گرافیک بالا انقلابی در این زمینه به وجود آورد و به همین دلیل او را با خلق عناوین محبوب متال گیر سالید می‌شناسند. جدیدترین ساخته کوجیما یعنی سری ۵ بازی‌های متال گیر سالید در زمان انتشار خود، مورد توجه بازیکنان قرار گرفته و از محبوبیت بسیار بالایی در بین آنها برخوردار است.

همانگونه که قطعا می‌دانید برای اولین بار بود که مخفی‌کاری در این سری بازی‌ها اضافه شد.

المان‌های این سری جدید بازی همانند نسخه قدیمی‌تر خود یعنی گرند زیرو است و فضای داستانی بازی محیط باز طراحی شده است.

همانطور که گفته شد استراتژی این بازی این است که افراد باید به صورت مخفیانه و طوری که دیده نشوند از نقطه‌ای به نقطه دیگر بروند. تنوع سلاح‌ها در این بازی بسیار بالاست. همچنین وسایل حمل و نقل و جابجایی در این بازی بسیار متنوع است که می‌توان به ماشین‌ها، تانک‌ها و حتی اسب‌ها اشاره کرد.

در طول مراحل این بازی افرادی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند اما تاثیر و توانایی‌های آنها به نوع ارتباط شما با آنها بستگی دارد. در برخی از مراحل بازی شما می‌توانید از هلی‌کوپتر خود کمک بخواهید تا محیط را برای شما پاکسازی کند.

4- بازی Red Dead Redemption 2

بازی رد دد ردمپشن 2 یکی از سری بازی های اکشن راک استار استودیو است که توسط کمپانی راک استار گیمز منتشر شده است. این بازی پیش درآمدی از بازی رد دد ردمپشن بوده و سومین قسمت از مجموعه بازی‌های این کمپانی است که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده است.

داستان این بازی در فضای جذاب غرب وحشی اتفاق می‌افتد. کنترل شخصیت اصلی داستان به نام آرتور مورگان از دید سوم شخص یا اول شخص به عهده گیمر است.

از ویژگی‌های این بازی که به جرات می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های حال حاضر کنسول PS4 دانست، می‌توان به دقت در جزئیات اشاره کرد؛ این مورد در این بازی به قدری مشاهده می‌شود که به طور مثال اگر شخصیت اصلی داستان اسب خود را در جایی رها کرده و از آن فاصله بگیرد در صورتی که فاصله آنها زیاد باشد، صدای او را نخواهد شنید و به دنبالش نمی‌آید. از دیگر ویژگی‌های این بازی که باعث شده تا محبوبیت این بازی در بین گیمرها بیشتر شود امکان بازی در حالت‌های تک نفره و چند نفره آنلاین است.

نصب ویندوز 10 از روی فلش
حتما بخوانید : آموزش نصب ویندوز 10 از روی فلش

در این سری جدید از بازی هم مانند سری‌های گذشته از سیستم For Honor استفاده شده است. براساس این سیستم، رفتار گیمر با کاراکترهای فرعی داستان بر روی رفتار مردم شهر با شخصیت اصلی داستان یعنی مورگان تأثیرگذار خواهد بود. اتمام و کامل کردن داستان اصلی بازی چیزی حدود ۶۰ ساعت به طول خواهد انجامید.

5- بازی The Witcher 3: Wild Hunt

بهترین بازی PS4

استودیو CD projekt red بازی افسانه‌ای و بحث برانگیز ویچر را از روی کتاب داستانی که با همین نام نوشته شده است طراحی و به بازار عرضه کرده است. این استودیو با انتشار این سری از بازی‌ها نام خود را به عنوان یکی از بهترین استودیوهای بازی سازی در دنیا مطرح کرده است. بار دیگر این استدیو با طراحی و ساخت بازی ویچر ۲ در سال ۲۰۱۲ تحسین بسیاری از منتقدان را برانگیخت.

این کمپانی در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد که قصد ساخت سری جدید بازی ویچر ۳ را دارد با این تفاوت که مرزهای بازی را گسترش داده و از لحاظ کیفی بازی را ارتقا خواهد داد و پس از انتشار بازی ویچر ۳، این بازی جوایز بسیاری را از جمله جایزه بهترین بازی سال و همچنین بهترین بازی نقش آفرینی دریافت کرد.

اگر می خواهید بدانید فضای بازی ویچر ۳ چگونه است تصور کنید که یک ویچر تمام عیار چه کارهایی می‌تواند بکند. شما در این بازی یک هیولاکش جهش یافته هستید که بدون هیچ محدودیتی برای عمل، نقش آفرینی می‌کنید و بدون هیچ محدودیت و مانعی رها هستید تا به سمت افق‌های تازه بتازید و خود را به عنوان شخصیتی انسان دوست و کمک رسان و سیاستمداری همه جانبه، جنگجوی خستگی ناپذیر و شمشیر زنی تند و سریع و در نهایت ویچری چابک و سیری ناپذیر و دائما در حال حرکت و جستجو پیدا کنید.

6- بازی Grand Theft Auto 5

بازی grand theft auto 5 یا به اختصار GTA v بازی اکشنی است که توسط کمپانی راک استار طراحی، توسعه و انتشار یافته است. در سری پنجم بازی gta بازیکنان در نقش سه کاراکتر اصلی و متفاوت تحت داستان هیجانی به انجام کارهای خلاف قانون می‌پردازند؛ همین موضوع سبب محبوبیت این بازی درمیان هواداران شده و بنابراین می‌توان آن را یکی از بهترین بازی های PS4 در سال 2019 میلادی دانست.

از ویژگی‌های این سری بازی باید به قسمت آنلاین جی تی ای وی اشاره کرد که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. لازم به ذکر است که یکی از مهمترین دلایل محبوبیت بازی gta در بین طرفداران قسمت آنلاین جی تی ای است و از سال انتشار این بازی یعنی سال ۲۰۱۳ میلادی تا امروز بازی جی تی ای جز پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتری قرار داشته است.

یکی دیگر از نکاتی که باعث شده تا بازی جی تی ای روز به روز بازیکنان فعال بیشتری پیدا کند، داستان جذاب و گیرای آن همراه با گرافیک‌های بسیار جالب و زیبای بازی بوده است. این بازی محبوب و پرطرفدار برای پلی استیشن ۴ طراحی شده و دارای سه کاراکتر اصلی است که هر کدام داستان جداگانه‌ای را دنبال می‌کنند.

کمپانی طراح این بازی یعنی کمپانی راک استار با طراحی جی تی ای ۴ توانست استانداردها را در دنیای بازی‌های کامپیوتری جابجا کند. همچنین با طراحی یکی از موفق‌ترین بازی های وسترن به نام red dead redemption توانست نام خود را در میان استودیوهای بازی‌سازی دنیا به یکی از موفق‌ترین برندها تبدیل کند.

7- بازی Fortnite

بهترین بازی های PS4

بازی Fortnite توسط استودیوهای بازیسازی Epic Games و People Can Fly طراحی شده است که در سبک بقا ساخته شده و در سال ۲۰۱۷ روانه باز شده است. این بازی برای کنسول‌های نسل هشتم و سیستم‌ عامل های ویندوز و مک منتشر شده و توانسته در لیست بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2019 جای گیرد.

شروع فضای داستانی بازی با ناپدید شدن ناگهانی ۹۸ درصد از جمعیت کره زمین همراه است. پس از پشت سر گذاشتن توفان‌های سهمگین و ابرهای سیاهی که آسمان را فرا گرفته‌اند، با حمله تعداد زیادی از زامبی‌ها مواجه می‌شویم که زندگی بازماندگان کره زمین را به خطر انداخته‌اند.

بازیکنان در این بازی باید به میدان storm shields بروند و سعی کنند تا از میان بازماندگان و جمعیت انسان‌ها متحدانی را پیدا کنند. در واقع تمام انسان‌های بازمانده درون این شیلدها تجمع کرده‌اند تا از طوفان‌ها در امان باشند و این شیلدها در واقع بیس‌های بازی هستند که توسط فرماندهانی اداره می‌شوند. مردم و بازیکنان باید به بیرون از شیلدها بروند تا منابع مورد نیاز خود را جمع‌آوری کنند تا بتوانند زنده بمانند و زمین را به حالت قبلی خود بازگردانند.


[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تکنولوژی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]